Saturday, 1 October 2011

my friend forever!

pu3:die kawan baik aq, die cantik.. garang.. ni kawan smpai mampos aq x kn lupe kn! haha
atq:ni pown kawan baik.. muke dier hitam hitam manis.. die ni kuat merajok..haha jgn marah..
aisyah:ni pown same.. cantik gile, suare di pelahan je..di ni sopan satun sikit.. best jgk kawan dgn die.. huhu
qamareena:ni lah kawan baik aq yg paling baik.. ni sampai bile2 aq akan kawan dgn dier..nk tahu knape dier baik ? kalau aq x de duit kt sklah die lah yg bgi aq.. thanx qama..
amira: ni gengster kt skolah, ni pown kawan jgk tpi x baik hahaha, kawan baik lah jgk..agak tomboy lah die ni..tpi di x suke org gedik2 same dgn aq.. huhu
aina:ni kawan baik aq.. ni satu geng dgn amira.. die ni suke kacau aisyah.. tpi aq tgok aisyah tu macam x kesah je..haha
maisarah:kawan baik jgk, die ni kuat makan same dgn aq.. tpi di lgi kuat..hahaha mai, mai.. nk buat lawak selalu x menjadi hahah.. kesian ko..same je macam amira dgn aina tomboy..
zahin:ni kawan aq.. agak sombong lahh.. kedekut plak tu, sarah jgn marah eh hehe..
danish: ni kawan aq jugak, agak mcm perempuan lah, nk thu knape aq ckp mcm tu ? sebab bulu mate die melentik.. hahaha dh lah pendek.. die ex boy atq..atq betol x ??
saiful:ni kawan jgk, die selalu ponteng skolah..die ex boy aisyah,pu3 n aq.. tu dulu je oky.. playboy la kate kn
nana:ni adik danish , ni pown kawan jgk.. ni agak comel lah.. hahaha , ni je cerite aq hari ni.. btw bye korang.. heee :)

1 comment: